petak, 17. veljače 2012.

NYX Slide On Eyeliner - Brown Perfection


NYX Slide On Glide On Stay On....... je definitivno eyeliner s najdužim imenom koje postoji! Nije mi ga se dalo niti prepisivati do kraja :) Već neko vrijeme je na tržištu tako da ste možda već i čuli da se smatra zamjenom za Urban Decay 24/7 eyelinere. Ja vam ne bih znala usporediti jer njih nisam probala. 

Ovaj eyeliner obožavam i trenutno mi je među favoritima. Moram napomenuti da ga ja koristim pretežno na vanjskim dijelovima oka i razmazujem ga MAC219 četkicom što obožavam, jer je savršeno kremast i mogu reći da mi se jako dobro drži cijeli dan. Minimalno se zamulja, ne preslikava mi se na kapak.. Po tom pitanju mislim da zaslužuje čistu peticu. Ako ga mislite tako koristiti, morate si ga nabaviti.

Korištenje na waterline-u je pak druga priča. Osobno ga baš ne koristim na taj način budući da imam male oči tako da izbjegavam stavljati tamnu olovku u unutarnji dio oka. I možda ga zato neću moći najbolje ocijeniti i dati vam savjet. Plus, smatram da mi se oči dosta vlaže i suze. Ipak, toliko koliko sam ga koristila ne bih rekla da ne valja, nije da odmah sklizne, ali ne bih rekla niti da je jako dugotrajan. Mislim da neće zadovoljiti vas koje od eyelinera tražite da i nakon 5 sati izgleda kao da ste ga netom nanijele.

NYX Brown Perfection/ MAC Smolder

Čekam kad seller opet bude imao neko sniženje, naručit ću si ih barem tri, samo ne znam kako ću se odlučiti! Koje se vama sviđaju? Koji eyeliner je vama omiljeni?

Nema komentara:

Objavi komentar