petak, 3. veljače 2012.

Illamasqua Cream Pigment - Hollow


Poput svih pigmenata, i ovaj je višenamjenski. Kupila sam ga misleći kako će mi biti odličan za konturiranje, ali na mojem tenu se jedva primjećuje. Ako ga mislite koristiti na taj način, stvarno trebate biti jako svijetle puti.


Bojom je vrlo, vrlo sličan MAC Paint Pot - Painterly, ali nažalost, nanesen na kapak, skuplja mi se u pregibima, čak i više od njega. Govorim za sebe jer imam masne kapke. Ni s bazom mi ne izdrži više od dva sata.

Ipak, uspjela sam mu uspjela naći namjenu. Na usnama  funkcionira savršeno! Koristim ga kada želim nude lips, pogotovo kod nekoga tko ima prirodno jaku boju usana. Hollow to izblijedi, matira usne, napravi kao baršunasti film koji omogućava da se kremasti ruževi bolje upiju i duže drže.

Vjerujem da i vi imate kojeg? Kakva su vaša iskustva?

Nema komentara:

Objavi komentar