srijeda, 1. veljače 2012.

Definicils - Mascara by Lancome

Neki dan sam bila u prilici skoknuti u Travel Free Shop na granici sa Slovenijom i odlučila sam si kupiti jednu pravu maskaru. Do sada sam uvijek koristila drugstore maskare, a inače sam fan L'oreal Voluminous Carbon Black kojoj je Lancome Definicils čista suprotnost. Daje nula volumena i gustoće tako da nije moj tip maskare. 

However, mislim da je jako dobra maskara za ono čemu je namijenjena - odlično razdvaja trepavice, daje dužinu, lijepo ih uvije i drži takvima cijeli dan. Stvarno je čvrsta, zalijepi se za trepavice i traje cijeli dan bez da se trusi. Super će biti onima koji imaju spuštene kapke ili hooded eyes. Jako brzo se posuši i fiksira vaše trepavice pa ako biste je htjeli koristiti u dva sloja trebat ćete češljić jer će biti previše slijepljene. Iako mislim da je jedan sloj čisto dovoljan da ona napravi svoje. Ovo je maskara za nekoga tko ima dosta dobre trepavice te ih ne želi previše crniti niti isticati. Odlična dnevna maskara.



Iritacija nisam imala ama baš nikakvih, čak ni kad sam je skidala. I vrlo lako se skida. Ne znam koliko inače košta u parfumerijama, mene je koštala 23 eura i nije mi žao novaca jer je stvarno kvalitetna maskara.

Za koju high end maskaru vama nije žao dati novce?

Broj komentara: 6:

  1. masu maskara sam isprobala, jer one su mi fetiš :)
    definitivno sam se uvjerila da cijena nije mjerilo kvalitete. najskuplja cca 350 kuna - sisley mi je bila skroz loša. dosta dobra mi je diorshow iconic oko 200 kuna košta, ali sam na kraju skuzila da se svaka maskara osusi nakon cca mjesec i pol, pa od tad kupujem samo jeftinije maskare, odlicna je max factorova false lash effect, a nedavno sam otkrila i bourjois volume glamour max definition i odlicnaaaa je a košta 70 kuna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. When a іnfаnt cries, we piсκ it up, hіnts and peradventure you'll start devising prison term! The gustatory sensation of her adept whatsoever throughout an integral Japanese tantric massage treatment. cryptical tissue is not often considered sensual but again circulaci�n sangu�nea y el flujo linf�tico, eliminar residuos t�xicos y aliviar el dolour bodied. This land is the identical kernel of tantric massage, schoolhouse would be its programme.

    My web site Go Over Here To See For Yourself Tantric Massage
    my web page > erotic massage London

    OdgovoriIzbriši
  3. I am in fact thankful to the holder of this site who has shared this wonderful paragraph at
    here.

    my website vakantiehuisjes huren

    OdgovoriIzbriši
  4. Good way of telling, and good paragraph to obtain facts about my presentation subject, which i am going to
    convey in college.

    Here is my homepage; luxe vakantiehuis huren

    OdgovoriIzbriši
  5. Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to claim that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds or even I success you get admission to constantly fast.

    Feel free to visit my blog post :: vakantiehuisje frankrijk :: ::

    OdgovoriIzbriši
  6. I was suggested this blog by my cousin. I'm no longer positive whether this submit is written via him as no one else understand such distinctive about my problem. You're amazing!

    Thank you!

    my homepage vakantiehuisje frankrijk ()

    OdgovoriIzbriši