srijeda, 15. veljače 2012.

Circus Karneval MakeUp


Budući da je ovaj snijeg napokon prestao padati, nadam se da ću za vikend moći do obožavane Rijeke na karneval! Od prošlogodišnjeg su mi ostale ove trepavice (prerezala sam ih napola jer znam da ne bih izdržala cijeli dan s njima) i pokušala iskombinirati nekakav look. Par dana sam si u glavi kombinirala i evo što sam smislila. Glavna stvar koju sam koristila je Sleek Circus paleta. Kako vam se sviđa? U nastavku evo još sličica da me znate prepoznati ako se sretnemo ;)



Korišteni proizvodi:
Estee Lauder Double Wear Foundation - Tawny
Sleek - Circus palette (Limited Edition)
MAC Pigment - Pink Bronze
MUA Glitter Eyeliner - Shade 5 
NYX Lipstick - Iris

Četkice:
REAL TECHNIQUES - Buffing + Contour Brush
MAC 194 (za točkice plavog eyelinera)
ORIFLAME Lip brush (za pigment)
SIGMA E40
MAC 239
SIGMA E25 Travel Size

Broj komentara: 6:

  1. Odlično je! Trepavice su mrak.Super mi je ovaj efekt presijavanja kružića sa trepavica na područje ispod oka. Kao efekt presijavanja mjeseca u moru. Bravo!!

    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepi look :) Ostavila sam ti već komentar na forumu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mi je ovaj look, kreativan skroz! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cuz, ja bi ovo nosila po danu

    OdgovoriIzbriši
  5. curke, hvala vam :) malo sam čak i samu sebe iznenadila, nisam se nadala da će ovako dobro izgledati u konačnici :D

    OdgovoriIzbriši
  6. look je totalni mrakić, ooodlično :)))

    OdgovoriIzbriši