utorak, 7. veljače 2012.

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner (Black Ink)


U životu se često vodim uzrečicom "Nisam dovoljno bogata da kupujem jeftino". Kada kupujem stvari koje mi trebaju dugo trajati, radije volim izdvojiti više novaca, nego proći jeftinije i kasnije požaliti.

U vrijeme kada sam se odlučila kupiti gel eyeliner, nisam se usudila ekperimentirati s drogerijskim alternativama, kojih u to vrijeme i nije bilo pretjerano. Nemojte me krivo shvatiti, ako je netko probao ovaj proizvod i može mi predložiti jako dobru drogerijsku zamjenu za isti, rado ću ga probati.

Tada sam birala između Clinique Cream Eyeliner, MAC Fluidline i Bobbi Brown. Jako, jako dugo sam proučavala recenzije i stvarno sam se nagledala masu videa i tutoriala gdje god se neki od ova tri gel eyelinera spominjao te se napokon odlučila za posljednji. Zašto?

1. Siguran je za oči, čak i ako se nanosi na waterline, neće ih iritirati. 
Provjereno: čak i kod cura koje koriste leće.

2. Dugotrajan je. 
Provjereno: njime sam šminkala za svadbe i maturalne zabave, trajao je dio dana i cijelu noć i nije se ništa 'zamusao'. Osobno, meni na waterline-u traje duže od bilo koje olovke koju sam do sada probala.

3. Cure su rekle da se u posudici suši sporije od MAC Fluidline-a. 
Poluprovjereno: budući da MAC nemam, ne znam usporediti, ali nakon nešto više od godinu dana, koliko posjedujem BB, nisam primjetila da se tekstura promijenila, još uvijek je savršeno kremast i predivno se nanosi. Osobno, ne koristim ga često i bilo mi je važno da ga neću morati brzo baciti i kupiti novi, tako da mi je ovaj kriterij bio i najvažniji.

Broj komentara: 8:

  1. Jao, ja bas trazim neki dobar gel eyeliner. Jel se dobije kist uz njega? Ako ne, koji koristis?


    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  2. znaš da sam si važno kupila MAC210 baš za njega, ali najčešće koristim kosi od ecotools-a.. puno mi je lakše s njim..
    nisam dobila ništa uz njega, vidjela sam da je svojevremeno na jagodici bio set dva linera i kistić. ako opet stave, možemo skupa kupiti, ja bih smeđi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Još da možemo kupiti kod nas, a ako bude kako su najave uskoro ćemo uživo birati nijanse Bobbi Brown.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj, nisam ni znala da najavljuju, šta uskoro?

      Izbriši
  4. odakle si naručila? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. poslala mi ga je sestrična iz londona, ali planiram uzeti smeđeg s ebay-a

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam se na kraju odlucila za maybellinov.
    cure ga hvale, a i u dm-u je citav maybelline asortiman 20% snizen. plus jos kupon za 25% popusta :D

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  7. super ispalativo onda :) ajde baš javi kakav ti je!

    OdgovoriIzbriši