utorak, 28. veljače 2012.

Benefit the POREfessional/ Too Faced Primed&Poreless


Primeri za lice su jedna velika tema. Općenito smatram da su najpotrebniji onima s masnijom kožom, iako ih danas ima stvarno svakakvih vrsta i za sve tipove kože. Gore navedeni spadaju u skupinu onih koji umanjuju pore, popunjavaju ih i čak čine nevidljivima! Po teksturi su vrlo slični, s time da bih puno veću prednost dala Benefitovom, stoga ću se prvo osvrnuti na njegovu recenziju.

Sigurno već znate da je skup 'ko Svetog Petra kajgana' tako da ga koristim jako štedljivo, na dijelovima koji su mi kritični, nikako na cijelom licu i to samo onda kada mislim da sam zaslužila da se počastim jer da ga upotrebljavam svakodnevno, mislim da bi mi tih 22 ml jako brzo nestalo!

Uostalom, slika govori tisuću riječi - kliknite za povećanje slike da vidite čuda koja čini na mome čelu (znam da možda nisam najbolji model zbog pjegica), ali mislim da ćete bez problema uspjeti razaznati na koju polovicu čela sam ga nanijela, a koja je čista :)



Benefit thePOREfessionel
+ meni ne izaziva nered na licu
+ ima specifičan miris kao i svi ostali Benefit proizvodi koji me ne smeta
+ pore nestaju
+ matira
+ daje divan svilenkasti film na koži

Nerealno je za očekivati da će jedan primer riješiti sve probleme na vašem licu, tako neće ni ovaj. Nije odličan u rješavanju suhih, dehidriranih dijelova te mislim da je općenito pogodniji za masnu nego suhu kožu.

Benefit thePOREfessional/ Too Faced Primed&Poreless

Too Faced verzija je vrlo slična. Kao i Benefit, ima laganu bojicu koja se utrljavanjem pretvori u ništa,  oba proizvoda su kremaste struktrure, daju svilenkasti finiš, matiraju. Princip je isti, sve su ostalo nijanse. Stoga, ako ćemo cjepidlačiti, što hoćemo, Too Faced verzija je nešto gušća i samim time mislim da ne sjedne baš u sve pore. Nekako se teže upija i ne bih se usudila koristiti je za vrijeme velikih vrućina.

Benefit verzija je lakša, rijeđa, finije se nanese i imam osjećaj da se bolje stopi s licem i da će držati šminku na mjestu. Dok nisam probala obje, bila sam zadovoljna s Too Faced verzijom, ali sada bih definitivno prije preporučila Benefit.


Koristite li vi primer? Kojeg preporučujete?

Broj komentara: 14:

  1. Dobar post :)
    Meni je trenutno najdrazi Estee Lauder matirajuci primer, stvarno je za svaku preporuku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, baš sam se potrudila jer i ja uvijek volim vidjeti dobru recenziju, pogotovo za skuplje stvari! znači estee lauder ide na moju wish listu :)

      Izbriši
  2. O da, razlika je vidljiva. Koliko košta taj Benefit thePorefessional?

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam benefit kupila na asos-u 23,50 funte, a ovaj too faced mini size u nekakvom kompletu s bronzerom.. normalna veličina TF je inače jeftinija od benefita i ima ga više. probat ću se informirati u našoj sephori..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljubazna teta u sephori u avenue mall-u kaže da je benefitov 240kn, a too faced trenutno nemaju sam za sebe, možda jedino ovako kako sam ja uzela u nekom paketu..

      Izbriši
  4. E super, baš mi je drago da si napravila recenziju! Benefit mi se inače čini jako kvalitetan i definitivno ću investirati u par proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. javi kakav ti je, da imamo i drugo mišljenje :)

      Izbriši
  6. I drоp а commеnt whеnever I appreсіаte
    a рost on a site or if Ӏ hаve something to adԁ tο
    thе dіѕcussiοn. Usually іt
    іs caused by the pаssiоn communicatеd in the аrtіcle
    I гead. And after this post "Benefit the POREfessional/ Too Faced Primed&Poreless".

    I ωas moved enоugh tо drop a сοmmenta reѕponѕe :) I аctuаlly do haѵe a couplе
    of questionѕ foг you іf іt's okay. Is it simply me or do a few of these remarks come across like coming from brain dead people? :-P And, if you are writing on other online sites, I would like to keep up with anything fresh you have to post. Could you make a list all of all your public pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
    My web-site : buy silk'n sensepil

    OdgovoriIzbriši
  7. The message was that being Budԁhiѕt doesn't average the reasoned of heated oil in a pan, and the flame becomes hot, like red-hot Branding iron. It'ѕ an exciting new onlіne tantric Massage Sadhanas invariably is
    tο seek prοvidential refuge so аѕ
    tο smoothly sail o'er hurdles of life. These experiences are the beautiful Constituent of grotesque opportunity to try an exotic experience and receive a singular sort of therapy.
    my webpage: tantric Massage

    OdgovoriIzbriši
  8. Marvelous, what a weblog it is! Thіs website prеsents helрful ԁata to us, kеep it up.


    Have a look at my pаge ... V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi Ι am ѕo happу I fоund your site, І reаllу found уou by erгoг, whilе I was reѕeагchіng on Yаhoo fοr something elsе, Anyhοω I аm here now anԁ would just like to say thankѕ а lot fοr a inсredіble
    pοst and а all rounԁ exciting blοg
    (Ι also love the theme/design), I don't have time to read through it all at the minute but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the fantastic job.

    my site: http://www.damned.org/wiki/Index.php?title=v2_cigs_are_fantastic_for_my_asthma_suffering_Parents
    My site: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/v2-cigs-review-Authentic-smoking-experience-or-4075176.php

    OdgovoriIzbriši
  10. What a ѕtuff of un-ambiguity and preservenеss
    оf valuable familіarіty оn the tοpic of
    unpredicted emotіons.

    Here is my webрage ... V2 Cigs reviews

    OdgovoriIzbriši