ponedjeljak, 20. veljače 2012.

5 Minute MakeUp


Budući da sam vam već pokazala neke od trenutnih omiljenih i neophodnih proizvoda, evo, da vidite kako to i izgleda na meni! Osim toga, u ovom postu je naglasak na tri stvari:

1. Da, imam puno pjegica na licu i još uvijek se ne mogu odlučiti volim li ih ili ne?! Kada ih želim prekriti, koristim Estee Lauder Double Wear (kojeg nosim u Sleek postu) pa ujedno možete možete vidjeti i njegovu moć prekrivanja za razliku od lakšeg prekrivanja s Chanel Vitalumiere Aqua kojeg nosim danas.

2. Inače popunjavam obrve, ali kad imam samo pet minuta na raspolaganju, one, nažalost, ne stignu na red. Stoga možete vidjeti i koliko definiranje obrva može učiniti lice ljepšim.

3. NYX Flamingo je jedno divno sjenilo koje imam jako dugo, pa često zaboravim na njega, no uvijek mu se ponovno vraćam i uvijek me iznova oduševi. Mislim da je odlično za svakodnevnu upotrebu jer je ružičasto-zlatno i može izgledati kao da ste nanijeli dva sjenila, stoga i volim takva duochrome sjenila. Odlične je kvalitete u odnosu na cijenu. Nije nimalo kredasto i zlatne čestice neće samo tako nestati. Nekome ružičaste nijanse poput ove učine da oči izgledaju umorno, što kod mene nije slučaj tako da je ovo jedno od mojih dražih sjenila!

Korišteni proizvodi:
CHANEL Vitalumiere Aqua - B30 i B40
ARTDECO Camouflage - No8
MAC Bronzing Powder - Bronze
ILLAMASQUA Powder Blusher - Kiss
NYX Single Eyeshadow - Flamingo
NYX Slide On Eyeliner - Brown Perfection
L'OREAL - Volume Million Lashes
ZAGREBAČKI MELEM - stvarno najbolji prijatelj svakoj ženi  :)

Broj komentara: 7:

  1. yay pjegice, baš ti pristaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlican dnevni look :)

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ja tako volim.. šteta da nema gumb like da samo lajknem :) hvala

      Izbriši
  3. Pjegice su preslatke, ja bih ih ponosno pokazivala. ;)
    Tvoj blog mi je osvježenje, jako mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super blog! :) Imaš jako zanimljivu boju očiju! Smeđe, pa tek na rubovima zelene, predobro!!! :))

    OdgovoriIzbriši