utorak, 24. siječnja 2012.

Top 5 MAC Brushes

Bez alata nema zanata. Stoga sam prije dvije godine investirala u prave četkice koje će mi trajati. Nekako ih odbijam zvati kistovima :) Dugo sam razmišljala koje odabrati i odlučila se za njih pet. Velika, ali danas vidim da je bila ispravna i isplativa investicija. S vremenom gradim svoju kolekciju malo po malo, i iako ih sada imam poveći broj , najčešće posežem upravo za svojim prvim ljubimicama koje su mi ujedno i najdraže.
182 BUFFER BRUSH
Preferiram je upotrebljavati za nanošenje mineralnih podloga, iako je ponekad koristim kad fiksiram tekući puder onime u prahu. Volim je i za rumenilo kada želim da bude blago i lijepo izblendano. Odlična je kad želite dobro utrljati proizvode u prahu u kožu, te daje lijepi ispolirani finiš. Savršeno je gusta.. Usporedila bih je evenutalno s CHANEL-ovom kabuki četkicom. Naj, naj, najmekanija i najnježnija četkica koju posjedujem.

217 BLENDING BRUSH
Ako si možete priuštiti samo jednu četkicu, onda je to definitivno ova višenamjenska. S plosnatim dijelom  možete nanijeti osnovno sjenilo preko cijelog kapka, vrh joj služi za ublažavanje rubova i prijelaza između dva sjenila, dovoljno je uska da se sjenilo može nanijeti i uz donji rub oka, i jedna mi je od najdražih za stavljanje highlightera ispod obrve. U usporedbi sa Sigma verzijom, malo je gušća, a time i tvrđa te malo bolje odradi posao kad treba izblendati sjenilo tamnijih boja.

239 EYE SHADER BRUSH
Također višenamjenska četkica. Osnovna namjena joj je nanošenje osnovnog sjenila na kapak, pogotovo onih u prahu. Najbolja je za nanošenje pigmenata  jer ne ispadaju prilikom nanošenja te omogućava da se utapkaju i ne mrdaju s kapka. Nije prevelika pa se može koristiti i za nanošenje sjenila u unutarnji dio oka.

219 PENCIL BRUSH
Na dnevnoj bazi rijetko kada koristim tuš za oči, češće olovku koju uvijek obavezno smudge-am ovom četkicom. Bez toga ne mogu. Jako je čvrsta i mislim da je time najbolja četkica za razmazivanje olovke koju sam probala. Skoro pa da je ne upotrebljavam za ništa drugo.

266 SMALL ANGLE BRUSH
Ova kosa četkica je napravljena od prirodnih vlakana i time je bolja za nanošenje 'praškastih' proizvoda, za razliku od 263 koja je napravljena od sintetičkih vlakana koja je bolja za nanošenje gelastih i mokrih struktura budući da sintetička vlakna manje upijaju. Kada ne želim previše naglasiti oko, umjesto olovke, ovom četkicom nanesem crno ili tamnosmeđe sjenilo uz rub oka. Odlična je i za popunjavanje obrva. Kada koristim gel eyeliner, radije upotrijebim sintetičku verziju od Ecotools-a.


Koštaju, ali kvaliteta opravdava cijenu. Uvjerena sam da će me moje ljepotice služiti dobrih desetak godina. Koja je vaša omiljena ili koju si najviše priželjkujete?

Broj komentara: 7:

  1. Ah, 217, divan je <3
    Odlična kolekcija, vidi se da je promišljeno odabrana.
    Stvarno se nadam da će potrajati desetak godina,
    Maja
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni!! ;) 217 je definitvno jedan od najboljih kistova. Isplati se investirati u njega!

    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Bez alata nema zanata...
      Girl, that is nice...

      Izbriši
  4. Odličan izbor kistova! 217 i 239 s ove liste imam - 217 mi je najbolji kist ikad, blenda fenomenalno! Zapravo ih kombiniram, jer mi 239 ipak ima užu dlaku pa mi je pogodniji za nanošenje sjenila ispod trepavica na donjem kapku.
    Zanimljivo je da 217 koji sam nabavila u Kanadi preko frendice izgleda malo drukčije od mojih američkih 217-ica - kao da je dlaka tanja i duža.

    Predivan mi je i 168, bez njega ne mogu <3, svakako ti ga preporučam - može se koristiti za contouring i za nanošenje rumenila. Planiram kupiti još i 130, a sad nakon ove tvoje recenzije želim i 182 :D

    OdgovoriIzbriši
  5. moja 217 je iz uk, doduše, na slici je friško oprana i bila je u brush guard-u pa je tako uska. malo se rascvjeta kad se koristi.
    joj, nemoj mi stavljati sol na ranu, planiram uzeti 168 već dugo...
    a bockalice meni pak nikako ne pašu. imala sam real techniques stippling brush ali sam je prodala na forumu. brzo mi se lice zamastilo kad sam je koristila, valjda od tih kružnih pokreta koji mi potiču cirkulaciju. sigma F80 mi je pak super.

    OdgovoriIzbriši