ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

Tko je ItsyBitsy?

Moja priča o interesu za make up i sve lijepo što uz njega ide je sasvim različita od priča ostalih beauty blogerica kojima je kozmetika strast dugi niz godina.

Rijetko kada sam bila našminkana i svi koji me duže znaju nerijetko se iznenade kad im kažem kako poput hrčka skupljam sve te male divotice i koliko mi zadovoljstvo donose. Naime, osim vikendima kad bih stavila tekući puder, malo sjenila i maskaru, uopće se nisam šminkala. Do unatrag otprilike dvije godine.

I onda je sve počelo. Po završetku ekonomskog fakulteta i početku ekonomske krize, a u obilju slobodnog vremena, htjela sam  naučiti  našminkati  se "kak se spada". Prijateljica mi je poslala par linkova youtube guru-ica, a kako u životu ništa ne radim polovično, totalno sam se navukla i od cure koja nije imala pojma kako koristiti olovku za oči, evo danas šminkam i druge.

Za sve koje zanima, imam 26 godina, u traženju sam stalnog zaposlenja u struci, a šminkanje mi je velika strast i hobi. Ne smatram se osobito kreativnom niti iznimno talentiranom. Volim onaj osjećaj kad uljepšam sebe ili nekog drugog. Ovaj blog sam kreirala prvenstveno stoga da mogu izmijenjivati iskustva s vama iskusnijim šminkericama, a bonus će biti ako barem jednoj osobi probudim ljubav prema make up-u ili pomognem  svojim savjetima.

I na kraju, zašto ItsyBitsy? Prilikom otvaranja jednog korisničkog računa nisam se mogla dosjetiti zanimljivog imena, a negdje u glavi mi je sviralo It was an itsy, bitsy, teenie, weenie, yellow polka-dot bikini. Od tada, više ne razmišljam koje korisničko ime odabrati.

Nema komentara:

Objavi komentar