utorak, 31. siječnja 2012.

Ružina vodica

Evo posta koji će razveseliti sve ljubiteljice prirodne kozmetike! Smatram da kozmetička industrija danas odlično radi svoj posao, nemam ništa protiv kemije koju moraju koristiti kako bismo bile što ljepše, ali kad god mogu, okrenem se prirodnim rješenjima.


Meni najdraže od tih rješenja je Hidrolat ruže bugarske (Rosa Damascena) bez kojeg više ne mogu. Ako niste upoznati s hidrolatima, to su nusproizvodi kod destilacije eteričnih ulja, a najviše se koriste u kozmetičke svrhe kao tonik za lice. Meni je predstavljen kao čudotvorna vodica koja smanjuje bore. Ja ga tako volim predstavljati i drugima jer mislim da to stvarno i čini. 

Ja svoj hidrolat kupujem u Oshadhi web shopu. U kvalitetu tih proizvoda sam se uvjerila više puta i ne bih eksperimentirala s drugima. 


Kažu da je namijenjeno suhoj i zreloj koži, a moja nije nijedno od toga i svejedno mi savršeno odgovara. I sigurna sam da mi usporava starenje kože. Mislim da s ovim proizvodom nitko ne može pogriješiti jer kakvu god kožu lica imali, ona uvijek treba dodatnu vlagu. Moja teorija je da ga svatko treba dozirati koliko mu odgovara. 

A moja koža jako voli kad se puno šprica s ružicom! Ništa mi ne hidratizira kao ovaj proizod. Ja ga koristim ovako:
Ujutro - nakon umivanja, pošpricam lice i na još vlažno nanesem svoju uobičajenu dnevnu kremu (koja mi se puno bolje upije i manje je treba nego kad je nanosim na suho lice)
Navečer - volim osjećaj čistog lica i nakon tuširanja špricam se hidrolatom u par navrata. Na kraju dana ne volim zatrpavati lice jer mislim da se treba odmoriti i za promjenu, malo samo raditi, a ne da kreme rade umjesto njega :) Zato mi vodica daje vlagu pa me ne zateže, a ujedno i diše. Ako imam osjećaj da kožu ipak treba nečime nahraniti, onda prije spavanja utrljam par kapi uljne kompozicije što je više nego dovoljno. Ulje naneseno na vlažnu kožu neće biti masno, hidrolat omogućava da se bolje upije. S prirodnim sastojcima, mislim da se lakše regenerira.

Vrlo važno je da svoj hidrolat držite u frižideru. U suprotnom, ranije će se pokvariti i promijeniti miris. Ružina vodica najviše i paše hladna. Ja imam jednu ekstra sprej bočicu u koju si uvijek pomalo odlijevam, u slučaju da je zaboravim vani, da mi se ne kvari cijela.

Definitivno je preporučam svima!

2 komentara:

  1. Ja imam sirokolisnu lavandu. Malo mi zateze kozu pa cim potrosim def kupujem ovu ruzu :)

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  2. za ovo nisam čula, al ako smanjuje bore - kupujem :)

    OdgovoriIzbriši