subota, 28. siječnja 2012.

Illamasqua Powder Blusher



Prije nego pomislite, Ova nije normalna,  ne, nisam, ali nisam sva rumenila kupila odjednom, skupljam ih već skoro godinu dana i, naravno, neću stati! Osim ovih rumenila nemam niti jedno drugo. Toliko mi odgovaraju da nemam potrebu tražiti druga. Trenutno su mi najdraži Illamasqua proizvod. 


Za cijenu od 155kn dobivate 4,5g proizvoda, što je nešto manje od npr. MAC-ovih rumenila koja teže 6g, ali treba ih definitivno puno manje, tako da mi se čini da ih nikada neću potrošiti. Toliko su fino mljevena da ih je prilikom nanošenja dovoljno samo dodirnuti četkom. Važno je da se nanosi malo po malo, jer ako nanesete preveliku količinu na lice odjednom, teško da ćete ga moći dobro izblendati.

Hussy/ Thrust/ Beg/ Tweak/ Kiss
Nemojte se bojati boja, vrlo su intenzivne, iako naravno na licu ne izgledaju tako. Ja ih sve obožavam i nikako se ne bih mogla odlučiti za najdražu nijansu, ali da me pitate koje mi je najveće iznenađenje - definitivno Beg. Dok ga nisam kupila, nisam u njemu vidjelu tu roskastu nijansu. Koliko sam ga do sad imala prilike koristiti, pristaje gotovo svima.

Beg/ Kiss

Mojem žutom podtonu kože (trenutno u nijansi Chanel Vitalumiere Aqua B30) rekla bih najljepše pristaju ove dvije nijanse. Izgledaju najprirodnije i rumenila su koja bih stavila mladenkama. Vrlo su slični, s time da Beg vuče na roskasto, dok je Kiss više šljivasti kako kažu na službenoj stranici. Ako ste zainteresirani za Kiss, požurite, jer čini mi se da ga na engleskom web shopu više nema. Izgleda da ga povlače iz prodaje. Na moju veliku žalost. Ako pak, želite podignuti i osvježiti umorno lice, definitivno preporučam slijedeće tri nijanse.


Hussy/ Thrust/ Tweak

Rumenila su izuzetno pigmentirana i nemojte misliti da će boja biti drugačija ako ste tamnog tena, može vam samo drugačije pristajati. Intenzitet boje je isti, evo i swatcha na meni i dvije nijanse svijetlijem tenu.

Hussy/ Thrust/ Beg/ Tweak/ Kiss


Nadam se da su vam ovi swatchevi barem malo pomogli u odabiru. Mene mami Ambition, a za proljeće planiram nabaviti Lover, budući da su ovo sve pink nijanse, a htjela bih neku da vuče na koraljno narančasto. 

Slušam vas, imate vi koje od ovih? Koje mi preporučujete, a koje si priželjkujete?












Broj komentara: 10:

  1. Potaknuta na kupnju rumenila!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recenzija :)

    ja imam nymph, obozavam ga :)

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hussy, Beg i Kiss su divni :)
    Idući tjedan idem po Hussy, sigurno...

    OdgovoriIzbriši
  4. Thrust mi je divan <3
    a i tweek iako za njega nisam sigurna kako bi mi stajao

    OdgovoriIzbriši
  5. Hussy je i moj favorit, al nisam sigurna jel mi potreban uz sva rumenila koja imam :facepalm:

    Btw. predivna kolekcija <3!

    OdgovoriIzbriši
  6. baš mi je drago da su vam divna :D sutra definitivno slikam hussy na licu da vas nagovorim da si skratite muke :)

    OdgovoriIzbriši
  7. rumenila su im stvarno predivna i cijena im je prihvatljiva. imam tweak. prvo sam mislila kak je prejaka boja, al stvarno predivno stoji :))
    inace, paulina, super ti je blog, puno korisnih stvari sam procitila!

    citamo se i dalje :)

    Valerija S.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na podršci,baš mi je drago da ti se sviđa moj blog! i hvala na preporuci za maskaru ;)

      Izbriši
  8. Ja koristim Illamasque rumenilo u kremi boja Laid. Zadovoljna sam ali vidim da ti koristiš samo rumenila u prahu. Postoji li neki određeni razlog? Koja je razlika krema vs. prah?

    OdgovoriIzbriši